woensdag 3 juni 2015

Verplaatsing Malaga - Los Villares, Via Jaen...

Druk. Ontbijten bij de kaapverdiers! Altijd leuke muziek daar. Auto ophalen; beetje verloren rijden in Malaga stad. a naFiets gaan ophalen. Maat klopt; alleen zit hij wat te lang. Niet ideaal. Noordwaarts richting Antequera om via Lucena naar Jaen te rijden. Na 120 km stop ik om te eten. Leuke bedoening, in een tof kader. Vroeger was het blijkbaar een treinstation. Enkele wagons en oudere dingen staan daar nog. Wel mooi verzorgd (net als het eten). In Jaen rij ik verloren...Die stad is niet te doen. Wegblijven! Toch met de auto. Wel een mooie stad; met veel hoogteverschillen (wat alles veel moeilijker maakt met de auto...) Uiteindelijk vind ik toch de weg naar Los Villares. De natuur is hier echt mooi. Of ik er morgen fotos van kan nemen is maar de vraag. Heb mijn oplader vergeten in de hotelkamer in Malaga... Morgen eerst zoeken naar een nieuw toestel. (ben goed bezig...) Rond 6 uur vanavond dan met de fiets vertrokken naar de Sierra De La Pandera. Om te starten niet echt de beste klim. Mijn basisconditie is door al de blessureproblemen eigenlijk net iets te weinig. Uiteindelijk strand ik op 3 km van de top. Er zit een stuk in van 1800m aan 12,4%. Voelde wel dat ik tot 10% niet in de problemen kwam. Besloot van niet te forceren en goed op te bouwen. Morgen weer op weg!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten