dinsdag 2 juni 2015
Aankomst in Malaga!
Weinig gebeurt vandaag...
Vooral veel wachten en in 't vliegtuig zitten. Had dan ook al een late vlucht, zodat er bij aankomst in Malaga airport (20u) al niet veel tijd meer overbleef. uitstappen en bagage afhalen, en dan op de trein naar het centrum. Hotel ligt op 300m van de laatste treinhalte. Piece of cake dus. Al onmiddellijk valt me op dat er veel meer bar's en eetgelegenheden zijn bijgekomen in die buurt. Direct beginnen met een aantal tapas te bestellen. Liefst dingen die ik nog niet gegeten heb hier! Het is echt lekker! Als eerste tapa nam ik scheermesjes,gevolgd door gedroogde tonijn met zout en olijfolie... Smaakvol! Daarna de stad in en ergens nog een biertje gedronken. Kon het niet laten! Motorhead pils! Nice! Straks in de buurt van het hotel afsluiten en gaan slapen. Morgen ontbijt bij de Kaapverdische meisjes aan de overkant, en dan op weg om huurauto en huurfiets op te halen...




Abonneren op:
Reacties posten (Atom)
Geen opmerkingen:
Een reactie posten