maandag 15 juni 2015
alhambra!
Teveel om allemaal op te noemen. Meer info over dit imposante gebouw kun je elders op het internet terugvinden. Alleen is me niet echt duidelijk waarom ik mijn vsakaartnummer en specifieke 3 cijfercode moet opgeven als je daarna in de cue moet gaan staan. 3 kwartier tussen aankomst aan de ingang en uiteindelijk binnenraken. Degenen die via een bepaalde site hun ticket hadden voorgeselecteerd konden dit zelf regelen en sneller binnen geraken. Ticketmaster... Maar mijn boeking was via het hotel gegaan. Je kunt wel binnen geraken (als je op de dag zelf komt pak je er dikwijls naast), maar je moet wachten... Na Kafka krijg ik dan toch een mooi stukje Andaluciaanse geschiedenis te zien! En het is de moeite waard. De bloemperken binnen in het slot geven een sterke meerwaarde aan het totaal. Daar moet wel enorm veel werk in kruipen om alles zo mooi te houden. Sommige stukken zijn dan ook niet toegankelijk (wordt in gewerkt) maar in het totaal valt dat niet op. Op het middaaguur begint het in de bergen ook nog te onweren. Enkele vlagen waaien richting Granada uit zodat we ook ons deel krijgen. Goed, foto's dus!
Abonneren op:
Reacties posten (Atom)
Geen opmerkingen:
Een reactie posten