zaterdag 6 juni 2015

Cazorla - Groor dorp!

Vroeg op! Vandaag geen fietsdag. Bezoeken gepland aan Cazorla - de stad, Cazorla - het woud, de botanische tuin en om af te sluiten verplaars ik me naar Hornos (nog steeds nationaal pak Cazorla - maar dan wel noordelijker. In de stad Ben ik snel uitgekeken. 2 mooie pleinen, een burcht en 1 winkelstraat. Vooral het pleintje voor de burcht is heel leuk. En blijkbaar is er daar in 't weekend telkens een soort barbeque. Overal liggen verse hopen zand met houtblokken. Ergens zie ik ook al een grote paƫllapan opduiken. Al kun je daarin van alles klaarmaken! Rond 12 u ga ik terug naar de auto. Nu 40km aan traag tempo in de bergen, vooraleer ik aan de botanische tuin annex wandelweg kom.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten