woensdag 10 juni 2015
fietstrip Calar Alto
Eenvoudig ging het niet zijn. Volgens sommige bronnen: 29 km voor 1480 m hoogteverschil. Andere bronnen: 23 km voor 1440m hoogteverschil...
praktijk: 1420 m hoogteverschil op 22,5 km. Enige info voor de wielerliefhebbers: Alleen is het een rotding! In groep kan het best meevallen. Gemiddeld is het percentage niet te hoog; maar de afstand en grote verschillen maken het wel een echt zware helling. De Garmin gaf een max aan van 14%. Niet eenmaal, niet tweemaal, maar vrij regelmatig, en telkens over toch wel langere stukken. Ook zit er een stuk in waarbij je 220m stijgt. En in dat stuk zijn er dan nog delen waarin je kunt recupereren! Afdalen ging snel! goede weg, leuke bochten, goed overzicht!
Minpunten: geen drank/eten gedurende de gans klim. Uitzichten leuk, maar niet grandioos.
plus: Goed wegdek, Geen verkeer (2 auto's).
Abonneren op:
Reacties posten (Atom)
Geen opmerkingen:
Een reactie posten