zondag 7 juni 2015

Fietstrip - La Sagra, Pinar en nog een stuk of wat zonder naam!

Opnieuw een schitterende dag! De noordelijke Cazorla is al even mooi als de zuidelijke helft. Sportief stelde dit wel een pak meer voor. Niet n het minst door een verkeerde afslag te nemen en daar pas na 10km achter te komen. Resultaat 20km extra en ook een pak hoogtemeters meer. Maar vooral meer dan een uur extra.. De reden dat ik dan ook pas om 8u20 terug in Hornos was. Gelukkig had ik gisteren de voorziene afstand/hoogtemeters al een pak gereduceerd (1100HM en 45km...). Na mijn vorige langere rit had ik het idee van ritjes te beperken in afstand. Niet meer dan 100 km. Uiteindelijk zie ik vanalles. Prachtige bloemen, mooi insecten, grote vogels, reeën, geiten en bokken (!)en ook een bunzing! Enkele vossen en ook een jong vogeltje gegrepen door een roofvogel... Bekijk de foto's maar, ze spreken voor zich.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten