maandag 7 april 2014

Foto's Almunecar en fietsomgeving.

1 opmerking:

  1. Beste Stefaan,
    jouw keuze voor een streek als fietsbestemming is weer zeer goed. Ik had al gehoord, dat Andalusie een prachtige streek was (ik ken zelfs iemand die prachtig woont in Lucca/Toscana en die naar Andalusie zou willen verhuizen...!). Jouw foto's bevestigen dit. Geniet ervan en kom niet al te overtraind terug, dan kunnen wij samen nog eens een weekend gaan klimmen in de Ardennen of in de Vogezen komende zomer of herfst. Groet, Raymond

    BeantwoordenVerwijderen