Vandaag fiets gaan afhalen. Had wel wat voeten in de aarde omdat ik eerst bij het verkeerde fietsverhuurbureau stond. Enige verschil in de naam is ergens een 2...
Gelukkig was het echt maar 100m verder.
Het weer is vrij raar. Niet koud, motregen waar je (hoop ik) niet te nat van wordt en de zon die er door neigt te komen, maar het toch niet doet. Ik zie wel waar ik uitkom en vertrek straks naar de Puerto del Leon.
CU!
Geen opmerkingen:
Een reactie posten