woensdag 2 april 2014

Start!

Na de niet intensieve maar door het vele wachten vermoeiende reis ben ik vanavond omstreeks 18u30 ingecheckt in het hotel. Vrij kort zijn: Mijn Deense collega passagier op het vliegtuig was heel aangenaam gezelschap. Veel kunnen praten over Formule 1, Jeremy Clarckson, Noord Spanje, Sweden, Finland, temperatuursgevoel, Schotland, de kelten, Basketbal, Star Wars en op 't eind hadden we het ook over Malaga! Was dan ook een vlucht van 2u40... Het regent in Malaga. Niet altijd, maar teveel naar mijn goesting. Afwachten wat dat morgen geeft. Ik pas mijn programma wel aan aan het weer. Rond half 8 ben ik de oude stad gaan verkennen. Grote burcht, Romeins amphitheater, prachtige gebouwen her en der en die leuke zuiderse sfeer van kleine kraampjes en winkeltjes in de binnensteegjes. Paella bij 't binnenkomen meek me een goed idee! Dan rondzien en in de regen terug naar 't hotel. straks enkele sfeerbeelden!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten